მე–6 დღე
ნაბიჯ–ნაბიჯ უახლოვდება ჩვენი ტრენინგი დასასრულს, ჩვენი პროექტიც. დღეს მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის დაგეგმვაზე ვიმუშავეთ. მანამდე კი განვიხილეთ: მოდული 5. მოსწავლეთა პროექტების შეფასება; უკუკავშირის გამოყენება მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის გასაუმჯობესებლად. პედაგოგიური პრაქტიკა: მოსწავლეთა ჩართვა შეფასების პროცესში.
გავეცანით სხვადასხვა აქტივობებსაც:
აქტივობა 1. შეფასების სტრატეგიების განხილვა
აქტივობა 2. მოსწავლეთა შეფასების ფორმების შედგენა
აქტივობა 3. მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისა და სასწავლო პროექტის გეგმის ხელმეორედ გადახედვა.
ყველაზე მნიშვნელოვანი საქმე მაინც მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომების შექმნა აღმოჩნდა. თუმცა საოცრად სახალისოა, როცა ცდილობ შენი ფანტაზიების თავმოყრას იტ–ს გამოყენებით, რომელიც საოცრად გიადვილებს ყველაფერს.
გაზეთების და სლაიდის გაკეთება გადავწყვიტე. ვნახოთ, რა გამომივა :)
ნაბიჯ–ნაბიჯ უახლოვდება ჩვენი ტრენინგი დასასრულს, ჩვენი პროექტიც. დღეს მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის დაგეგმვაზე ვიმუშავეთ. მანამდე კი განვიხილეთ: მოდული 5. მოსწავლეთა პროექტების შეფასება; უკუკავშირის გამოყენება მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომის გასაუმჯობესებლად. პედაგოგიური პრაქტიკა: მოსწავლეთა ჩართვა შეფასების პროცესში.
გავეცანით სხვადასხვა აქტივობებსაც:
აქტივობა 1. შეფასების სტრატეგიების განხილვა
აქტივობა 2. მოსწავლეთა შეფასების ფორმების შედგენა
აქტივობა 3. მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომისა და სასწავლო პროექტის გეგმის ხელმეორედ გადახედვა.
ყველაზე მნიშვნელოვანი საქმე მაინც მოსწავლის სავარაუდო ნაშრომების შექმნა აღმოჩნდა. თუმცა საოცრად სახალისოა, როცა ცდილობ შენი ფანტაზიების თავმოყრას იტ–ს გამოყენებით, რომელიც საოცრად გიადვილებს ყველაფერს.
გაზეთების და სლაიდის გაკეთება გადავწყვიტე. ვნახოთ, რა გამომივა :)
No comments:
Post a Comment